reunión 25 xaneiro 20:30
Nota
do 22 de xaneiro 2018 para as familias dos alumnos de 2º de ESO para
PECHAR A LISTA DE PARTICIPANTES E CONVOCAR REUNIÓN
PARA O XOVES DÍA 25 DE XANEIRO.
Reunión:
Día
25 de Xaneiro 2018.
Hora: 20:30 h.
Hora: 20:30 h.
Lugar
: Salón de actos do Instituto.
Ola,
logo chega a data da viaxe, a menos dun mes. Non foi tan complicado
organizala, só nos faltan algunhas xestións sinxelas e pagar un
último plazo. Se vos parece o pago será os primeiros días de
febreiro, dende o xoves
1 ata o mércores 7. Xusto
antes da ponte de Entroido.
Non vos esquezades,
a xestión dos cartos esixe
facer pagos únicos, en datas concretas e, aínda que se disculpan,
os retrasos complícanos
moitísimo os organizadores a nosa tarea.
De
feito, a día de hoxe , martes
23
de xaneiro faltan familias por pagar o segundo prazo. Xa consultei as
condicións de anulación da actividade e son moi razoables, apenas
xeneran gastos. Se
o xoves non estamos ó día de pagos 35 participantes
o
venres pola mañán anulamos a actividade,
procedendo segundo o que acordemos na reunión.
En
todo caso repasamos o que queda por facer:
3º
plazo : 115
€. (
total coste por alumno 295 € por ser entre 40-50 participantes).
Invitamos
a participar na viaxe a 3 ou 4 nenas de 2º de ESO doutros centros,
fillas de profesores do centro e amigas. É unha oportunidade para
elas e ademais permítenos chegar ó mínimo necesario de
participantes.
Xa
temos pechada a primeira actividade de Venta de productos navideños.
Como resultado da venta de 874 artículos entramos nunha lista de
agasallos de 874 puntos. A idea inicial era sortear directamente
entre os alumnos participantes os agasallos solicitados.
Dado
que a día de hoxe estamos por baixo dos 40 participantes vamos a
solicitar os agasallos e facer un sorteo de 2 TABLET
e un Mp4 con
papeletas de 1€ que se venderán exclusivamente dentro do
Instituto, nun posto do corredor de entrada
durante
os recreos. Na reunión vos contamos os detalles.
Hai
11 alumnos que venderon + de 30 caixas. Terán como agasallo algunhas
papeletas (10%) por ter aportado mais da metade do vendido.
Tamén
temos que pechar a venta dunha última rifa. Acordamos traer de
Toulouse unha caixa
de productos da comarca (Marca
Maisón
Busquets)
e facer 999 papeletas. Tocará a 25 papeletas de 1,5 € e un premio
de 120-150€. Venta voluntaria, recollida obrigatoria, con coste por
talonario de 5€.
Os
alumnos que xa non
participan na viaxe deben
solicitar a devolución dos 90 € e devolver o taco de rifas e os
cartos das vendidas de FIN
DE SEMANA EN LLANES(ASTURIAS)(50
rifas 1€), pois era agasallo da empresa de Viaxes. Os cartos serán
para completar as prazas non ocupadas ata 40.
Xa
debería estar avanzado o proceso de autorizacións para
acompañantes dos menores no estranxeiro.
Antes
do 1 de febreiro deberiamos
ter confirmación no Instituto de que dispoñedes de dous documentos:
1
- Autorización para saída ó estranxeiro.
2
- Tarxeta sanitaria europea.
Explícovos
como se tramitan. Lembrade:
1
– Saída ó estranxeiro
acompañado. Na páxina web indicada e haberá copia na Conserxería
do centro:
Tedes
que cubrir un documento de autorización no
Cuartel da Garda Civil de A Guarda.
Os
datos dos profesores acompañentes son:
Javier
Villaverde Vayá 35311761.
Pablo
Varela Pardo 33316552.
Rosalina
Domínguez Muíños 35301038.
2
- Na
web da Seguridade social xestiónase a autorización de atención
médica no estranxeiro:
Hai
que encher un formulario e vos envían a casa en 15 días a Tarxeta
Sanitaria Europea, que autoriza a atención nos centros de asistencia
en Francia.
Teremos
para o xoves a autorización
de participación na
viaxe, se alguén non pode vir á reunión deberá pasar antes do 1
de febreiro polo Instituto a firmala.
A
asistencia á reunión do xoves é moi importante, se algúnha
familia non pode estar rógovos
que contactedes e deleguedes en algunha outra persoa que sí asista,
para ter no instituto confirmación de que vos chega toda a
información.
Un
saúdo:
Javier
Villaverde Vayá.
Comentarios
Publicar un comentario